آهنگ جاده یک طرفه از مرتضی پاشایی

آهنگ جاده یک طرفه از مرتضی پاشایی

تعرفه تبلیغات در سایت

میزکار کاربری

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

ریتم4/4

(G#m)باز دوباره با نگاهت این دل من زیر و رو شد

(C#m)باز سر کلاس قلبم(E) درس عاشقی شروع شد

(D#)دل دوباره زیر و رو شد

(G#m)با تموم سادگی تو حرفتو داری میگی تو
(C#m)میگی عاشقت میمونم، (E) میگم عشق آخری تو
(D#)حرفتو داری میگی تو

(C#m)میدونی حالم این روزا بد تر از همس
آخه هرکی رسید دل ساده ی من رو(G#m) شکست
قول بده که تو از پیشم نری
واسه(C#m)من دیگه عاشقی جاده ی یک طر(D#)فس
میمیرم ب(C#m)ری، آخرین (G#m)دفعست
(C#m)پرواز تو قفس شدم بی نفس شدم
دیگه تنها شدم توی دنیا بدون خو (G#m)دم
راستشو بگو این یه بازیه؟
(C#m)نکنه همه حرفای تو مث حرف(D#) همه صحنه سا(C#m)زیه؟
این یه با (G#m)زیه …

(G#m)بی هوا نوازشم کن، اشک و غصه هامو کم کن
(C#m)با نگاه بی قرارت(E) باز دوباره عاشقم کن
(D#)اشک و غصه هامو کم کن
(G#m)قلب من بهونه داره، حرف عاشقونه داره
(C#m)راه دیگه ای نداره (E)غیر از اینکه باز دوباره
(D#)سر رو شونه هات بزاره

 



نویسنده : دسته : مرتضی پاشایی , , بازدید : 2054 نظرات() تاریخ : یک شنبه 1 شهريور 1394 ساعت : 13:37

نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







  • پیشنهادی
  • پربازدید
  • جدید
  • نظرات
حمود
حمود درتاریخ 1396/8/21 گفته :
اشتباهه برادر... b و c رو چجوری ربط دادین؟
پیشنهاد میکنم am , dm , e رو امتحان کنید.

نویسندگان

تبادل لینک هوشمند






امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





ܓܓگیتار سراܓܓ